1 life gone, many hearts broken...

When you died, a piece of me was burried with you...
Jag har aldrig uppleft döden i min familj i mitt liv, men några av mina släktingar dog redan innan jag föddes. Så jag kände inte dom.. Jag visste att jag skulle få uppleva nån gång hur det e att förlora nån till döden, men jag trodde bara att det inte skulle hända nu...
Jag visste att han var sjuk, hans kropp var väldigt trasig, på grund av att han rökte tex..
Så han har blivit ett ex på att jag inte ska röka när jag blir stor!
Han dog i torsdag på kvällen. Precis en månad efter hans födelsedag...
Jag var inte där när han tog sitt sista andetag, alla hans barn o sin fru var där. T.om min mamma, och min morbror som bor i USA.. 
Min mamma har berättat för min hur det var, "det var hemskt" sa hon, men jag tänker inte gå in på detalj.
Även om han hade många mörka stunder, fanns det även några ljus.
Även fast jag kanske inte kände han så bra, så finns han i mitt hjärta <3
 
Förrut kunde han inte hälsa på sin son i USA så mycket, men nu kan han det :) Hur mycket han vill ;)
we will all end up here some day..
/Sofie


Kommentarer
Sockervadd

Vem har dött?

Svar: Det var min morfar ;(
None None

2012-08-01 @ 23:51:23


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0