My day

Hej :) Har haft en bra dag, fast so:n var roligast :D  Vi ska nämligen ha en debatt i morgon på so:n :D Vi blev indelade i olika grupper, och så fick 2 grupper samma ämne, men ena var imot och andra var för ämnet.
Och i den gruppen jag är med i är Tara, Samuel o Magnus med i också, och vi fick ämnet dödshot och är imot det. Och den gruppen som är för dödshot är Oscar, Filip o Fredrik. Och när Oscar o Filip är i samma grupp kan det sluta hur som helst... :P
Men idag skulle vi skriva upp argument varför det inte är bra/dåligt med det ämnet man fick. Och eftersom vi är imot vårat ämne skulle vi skriva varför det inte är bra med dödshot. Och redan då blev det helt kaos mellan min o Filips grupp.. Så i morgon kommer det bli ännu mer kaos!!!! Men väldigt kul :D
Jag fick en kommentar där det var någon som undrade vem Oscar var?
Och jag kan berätta att han är en kille i min klass ;)
/Sofie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0