Summer place!!!

Hellllo!!!! Ska strax ringa o väcka Tara... Hihihi^^ Hon sover ju så himla länge ;)
Men när vi är klara så ska vi dra till vårat sommarställe, somm vi kallar det :P Men det är berget på andra sidan sjön mittemot ängsan.
Men ni kanske undrar hor vi kommer dit utan att bli blöta?? Dat dat daaaa.... Jo för någon vecka sen så köpte Tara, Alina o jag en GUMMIBÅT!!!! Och det är så himla kul att ha en gummibåt!!! Så när det är bra väder brukar Tara, Alina o jag vara där på berget :P Så jag är typ där hela dagen, så det blir nog ingen mer uppdatering mitt på dagen.. Men kanke någon dag i veckan på morgonen...
Men nu ska jag väcka Tara..
/Sofie
 
P.S Jag tycker att blogg.se har blivitt mycket bättre nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0