ME LOVE SUMMER!!!!

Heeeeej!!! Har inte bloggat på väldigt länge men min dator gick sönder, har inte varit hemma och internet på mobilen funkade inte...
Men iaf. Just nu sitter jag ute under klar blå himmel, rastar ninis och gosar med molly, som ligger precis bredvid mig ;) Det är så här jag vill att sommaren ska vara+ vara med kompisarna ;)
0en jag kommer inte. Kunna blogga på ett tag.. Ska åka bort idag, kommer hem på onsdag kväll, iväg igen på torsdag, kommer hem söndag, iväg måndag, kommer hem på onsdag eller torsdag, åker på fredag eller torsdag kommer hem nog på söndan... Så det blir inte så mycket bloggande när jag e hemma.. Kommer mest packa upp o packa om...
O juste!! Jag var i danmark i onsdags o torsdags ;D vi gick på tivoli första dan :D Och jag åkte en bergodalbana som hade en loop och 2 branta bakar som man åker upp o ner i :O Men den va sååå rolig!! Om jag kommer ihåg så kan jag kanske lägga ut en bild på den :P
Kram<3
o juste


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0