Me love water!!!!


Hej, igår hade jag sååå himla roligt!!!
Först på lunch rasten så blev Tara o jag såå himla varma, så sprang ner till sjön och bara slängde iväg våra kläder, så gick vi först i, och det var inte kallt alls!!! Så vi hoppade från bryggan, och det var sååå himla skönt!!! Vi hann precis till lektionen :P
Och på idrotten sprang vi fram o tillbaka till skavlöten.. Jobbigt!!! Men jag fick en bra tid tycker jag :)
Och alla var typ hur lökiga som helst så vi springer ner till ängsan, och badar IGEN!!! Fast kilarna var fett fega!! Och jag simmade från bryggan till hopptornet :D

På kvällen tog ja o min granne Rebecka en cykel tur o köpte glass, mmmm ;)
Sen på väg hem, cyklar vi förbi gården, där alla var typ :D Så vi stannade kvar där, såå himla kul!!
På väg hem begravde vi Oscar med maskrosor :P

Men imorgon ska jag bada igen med Rebecka, och kanske några fler ;)
/Sofie  



Kommentarer
Erika

Vem e Oscar?

2012-05-28 @ 17:03:35


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0