A funny day!


Hej!!! Har haft en toppen dag med dadi!!!
Vi åkte inte in till stan för det var så dåligt väder, så vi åkte in till heron city :D Så först åt vi lite lunch, sen var det en och en halv timme kver tills filmen började. Så då gick vi o bowlade :P Så himla kul, fast pappa vann över mig 2-3 gånger men det blev lika en gång och jag vann en gång! :D Sen var det dags för filmen, vi såg "En gång i phuket". Jag vet lite efter... Men den var väldigt bra ;)
Men sen när vi åkte hem var det kö.. Så det tog typ mer en 1 timme att åka hem :/  Men då ringde vi min bror som är i sälen!!! Och han sa att det var bra o så. Sen fick vi reda på att han hade tagit med min kusin som är 7 och han har bara gått på skidskola en gång, och dom åkte med sittliften upp till toppen. Min faster var inte så himla glad över det..
Snart ska jag gå till krogen nere i centrum ;)
/Sofie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0