Go Sthl!!!!


Tjobree allihopa!!!
Har nu suttit ute i lite mer än 2 timmar och solat!!! :D Så himla skönt, så nu har man fått lite mer färg ;) Men det är typiskt att sista dagen på lovet kan man sitta ute o sola, utan att frysa :/ Men får hoppas att det är soligt nästa helg så att man kan sitta ute då :P
Men det här hänger inte alls ihop med rubriken men nu kan jag berätta varför jag har skrivit så i rubriken ;)
Klockan 11 idag tittade jag på live sändning på svtplay när min kusin Edvin spelade semifinal mot Skåne i Umeå. Och Sthl vann!!! :D Med 7-3!! Så nu klockan 3 så sänds finalen på svtplay oxå, så jag ska självklart titta på det ;)
Lycka till Edvin!!!
Juste idag beställde jag guldkort till grönan!!! :D Det var ett erbjudande att om man beställer innan 27/4 så får man ett gratis inträde+åkband för en kompis ;)
Men nu ska jag titta på matchen :P
/Sofie 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0