Jag+energidryck=hyper spidad!!!


Heeeeeej!!!!!
Jag har haft en bra dag :) Men sen efter skolan var jag med bla Alina, Tara o Jossan. Och då köpte dom energidryck och jag fick smaka :D Men det var nog inte den bästa idén.... För jag blev hyper hyper!!!! Fast inte direkt där men när jag kom hem.. Då kunde jag inte sluta att prata och jag pratade dessutom hur snabbt som helst! Och jag började skratta åt ingenting och gjorde massor av konstiga miner och spelade knäpp, samtidgt som jag var lite knäpp :P Och mamma fick tupp juck på mig..!
Så ett tips, om ni köper en energidryck, låt inte mig smaka, eller hindra mig ifrån att köpa en om ni ser mig!!! Jag kan bli riktigt läskig.. Mohahaha!!!
Och jag fick heller inte nog av socker!! Efter maten så åt jag jordgubbar med socker :D Mums! Och då blev jag ännu mer hyper :P
Men nu ska jag nog göra lite tidsinställda inlägg ;) Tänkte köra en tema vecka, och den här veckan blir det LOVE♥
Kommentera vad ni tycker om idén att ha tema veckor ;)
/Sofie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0