This is not so funny...


Hej hoppas att ni har sovit gott inatt! För det har inte jag
:(
Det började med att jag mådde illa på kvällen när vi skulle gå och lägga oss(ja o mamma), men då hände det lite grejer.... Vill inte gå in på detalj!
Sen hade jag ont i magen hela natten :(
När jag gick upp vid 4 för att dricka så trodde jag först inte på det jag såg!! Det var SNÖ överallt, helt vitt!!! Och det bara vräkte ner!!! Men jag trodde att det skulle sluta för det var inte så himla mycket, bara någon centimeter typ :/
Men vid 7 gick jag upp igen för att dricka och då blev jag hur däppig som helst!! Det var en decimeter snö ute!!! Och det snöar fortfarande!! Så det är bara att ta fram vinterkängor och dunjackan ;(
Jag önskar bara att det här vädret hade kommit för 3 MÅNADER sen när det var önskat och inte nu när det är oönskat!!!
/Sofie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0