1 maj!!!!


Tjo flöjt!!! Hade en väldigt bra dag igår!!! Först var jag o handla med min mamma. Sen mötte jag upp Tara o Alina så spelade vi lite amerikansk fotboll :D Men vi blev ganska varma så vi badade ist :P Det var väldigt kallt men kul!!!! Och det var mitt första dopp för iår!
Vi solade lite, köpte glass, lyssnade på musik och fottade lite ;)
Men det hände också lite andra grejer men jag tänker inte gå in på detaljer...
Och när jag kom hem träffade jag min pappa som hade suttit ute hela dan o solat, och han såg ut som en tomat!!!!
Våran lilla konversation:
Jag: du har ju typ bränt dig!!!
Pappa: nej jag är bara brun.
Jag: NEEEEJ!!!! Du är RÖD!!!
Pappa: Jag är brun!!
Jag: Du ser ju ut som en tomat över hela kroppen!!!
Ja men nu ska jag äta lite o slappa innan jag sticker till täbban o käkar middag innan amerikanska fotbollen :D
Är taggad men samtidigt väldigt rädd, för dom andra är typ 180cm...
/Sofie


Kommentarer
Faster

Hej busan.. tips är att du köper solcreme till pappa med faktor 30! Jag hade den diskussioen med honom i söndags.. då han också såg ut som en kräfta. Kram

2012-05-09 @ 09:58:33


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0