Back to school again...


Heejsan!!! Har ni haft en bra helg? Det har jag iaf ;) I lördags var jag som vanligt o klättrade, och då hade vi uthållighet... Först skulle vi klätra upp och åka ner, sen skulle vi klättra upp 3 gånger och klättra ner.. Det var tungt :O Men igår solade jag fram till fem :D Såå skönt!!! Sen cyklade jag med mamma när hon sprang, det blev totalt ungefär 6km jag cyklade ;) Stolt!!! Fast min bak värkte för jag cyklade på en förliten cykel...
Så efter det pysslade jag om mig själv, målade naglarna, fottade lite och slappade framför tv :)
Idag går jag i skolan ju, sen tror jag att Tara o jag ska åka och pröva på att spela amerikansk fotboll :D Vi skulle ha gjort det förra veckan men då var jag sjuk båda gångerna... Hehe.. Men nu sitter jag bara o babblar... bla bla bla...
Juste på torsdag ska jag o jojo åka till grönan :D Ska bli såå kul!!! Ska försöka få upp henne i tilt, eller det ska jag! Mohahaha!!! Och vi ska börja med att åka insane!!!
/Sofie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0