Funderar på att sluta blogga...


Hej! Jah kanske ska sluta blogga. För att jag är sämst på att uppdatera, har inget att blogga om, har typ inga läsare, och då menar jag verkligen typ inga!!! Och det är häller inte så kul att blogga när ingen läser vad man skriver...
Och det här är typ inte jag :/ Bloggare brukar, eller är oftast väldigt tjejiga. Och det är inte jag! Jag är mer en tjej/kille :) Jag älskar att bli lerig, blöt, smutsig, brottas, tacklas, på skoj slåss!!! :D Jag älskar sånt!!! Medans många bloggare hatar att bli blöta i håret så att det blir lockar, vill inte bli smutsiga, blir väldigt sura om en nagel går av, vill inte alls brottas, tacklas, slåss, eller bada med kläder på! Å juste jag ÄLSKAR att bada med kläder på!!!! :D Det bästa som finns!!!!
Men jag skriver på söndag om jag ska sluta eller fortsätta...
/Sofie


Kommentarer
Felicia

Snälla sluta inte! Blogga bara när du har tid och lust:) vill kunna läsa om di vardag och så.

Kram<3

2012-05-14 @ 21:46:52
URL: http://threedreaming.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0