USA-naglar

Hejsan!!! I torsdags förra veckan var jag hemma å va sjuk.. Och då målade jag mina naglar, det blev USA flaggan på alla ;)
Här är en bild beskrivning hur man gör ;)

Jag använde mig av dom här nagellacken, rött, blått, vitt med smal pänsel och så klart underlach och överlack. Fast dom är inte med på bilden ;)

Först målar man rött som bas färg över alla naglar.

Sen målar man en liten rektangel på nagel någonstans, beroende på hur man vill se flaggan ;)

Sen målar man vita ränder med en tandpetare eller om man har en speciell pensel för just naglarna eller nagellack med smal borste ;)

Och tillslut målar man små vita prickar i blåa rektangeln, och tar överlack över oxå, så är det klart :D
/Sofie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0