What if I have not move to Gribbylund...

Hejsan! Ibland funderar jag på att tänk om jag inte hade flyttat hit till Gribbylund, vilken skola skulle jag gått i då, vilka skulle vara mina kompisar..?
För er som inte vet, så bodde jag i Näsbypark tills jag var 7, sen flyttade jag hit till Gribbylund.
Då hade jag kanske aldrig lärt känna dom som går i min klass 7a o 7b, på myrängen...
Jag hade nog inte varit bästis med Jojo..

Men om jag hade bott kvar i Näsbypark så kanske jag fortfarande hade varit kompis med Lisa och alla som jag gick i sexårs med..
Men nu är det inte så, jag bor i Gribbylund och har dom bästaste kompisarna, och lever livet :D




/Sofie



Kommentarer
Johanna

Naaaw <3 det var alltså SUPERTUR att vi träffades!!

Kraaam <3

2012-05-07 @ 16:50:19
URL: http://joxoxo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Your name:
Remember me?

Your e-mail: (publiceras ej)

Your blogg:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0